لپ تاب!!!

لبخند بزن!!!

همیشه آخر هر چیز خوب میشود،اگه نشد بدون هنوز آخر اون نرسیده! (چارلی چاپلین)

 

اینایی که وقتی میرن پارک

 

 

لپ تابشون رو میبرن میشینن فیلم میبینن!!

 


همونایی هستن که تو پذیرایی خونشون

 

فوتبال بازی میکردن!!!!!

 

 

 

 

 

بابا هرچی جای خودشو داره!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sepanta
ساعت15:46---31 مرداد 1393
من و داداشم تو خونه بدمینتون بازی میکردیم
من حریف تمرینی خوبی بودم که داداشم به جایی رسید و نقره گرفت
و من گاهی توی پارک کلیپ نگاه میکنم
پاسخ:بله...بازی سرنوشت!!!!


pj
ساعت3:03---31 مرداد 1393

پاسخ:ممنون!!!!


sousha
ساعت15:55---30 مرداد 1393
اووووووووووف چـ وب توپیــــ داریـــــ تبریکـــ میگمــ
پاسخ:ممنون که سر زدین!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:جک,اس ام اس,طنز,لطیفه,جک باحال,

] [ 23:14 ] [ شهرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه